- -15%
Manitou Mattoc PRO 3 27,5
Mocny i sztywny widelec stworzony z myślą o Enduro, All-Mountain, a także lekkim Freeride. Doskonała czułość i możliwość zewnętrznej zmiany charakterystyki pracy w połączeniu z całkowicie nowym tłumikiem Multi Compresion Control (MC2) umożliwijają ustawienie pod najbardziej wymagającego ridera.
Dostępność wybranego wariantu | Ilość | Dostawa |
---|---|---|
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
do sprowadzenia od dostawcy | brak | 2-5 dni |
przed zamówieniem potwierdź dostępność | brak | 10-14 dni |
rezerwacja | brak | -- |
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora | brak | 4-6 dni |
Wszystkie dostępne warianty | Ilość | Dostawa |
---|---|---|
czarny 140 - 160mm | ||
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
czarny 140 - 160mm | ||
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
czarny 140 - 160mm | ||
do sprowadzenia od dostawcy | brak | 2-5 dni |
czarny 140 - 160mm | ||
przed zamówieniem potwierdź dostępność | brak | 10-14 dni |
czarny 140 - 160mm | ||
rezerwacja | brak | -- |
czarny 140 - 160mm | ||
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora | brak | 4-6 dni |
Szczegóły produktu
Mocny i sztywny widelec stworzony z myślą o Enduro, All-Mountain, a także lekkim Freeride. Doskonała czułość i możliwość zewnętrznej zmiany charakterystyki pracy w połączeniu z całkowicie nowym tłumikiem Multi Compresion Control (MC2) umożliwijają ustawienie pod najbardziej wymagającego ridera. Sprężyna powietrzna DH Air zaczerpnięta została ze sprawdzonego widelca zjazdowego Dorado, a samoregulujące komory pozytywna oraz negatywna są esencją prostoty i funkcjonalności. Tłumienie dobicia, uchroni sprzęt przed najbardziej epickimi dropami, jakie czekają na Was na szlaku. W Mattocu zastosowano zwężającą się rure sterową (taper) oraz oś Hexlock SL 15 mm, które jeszcze bardziej poprawią sztywność i zachowanie roweru w zakrętach. Fabrycznie widelec przystosowany jest do skoku 160 mm, jednak poprzez dołączone w zestawie podkładki możliwa jest wewnętrza zmiana w przedziale 140-160 mm. Nowością w stosunku do poprzedniej wersji jest system IRT (Infinite Rate Tune) umożliwiający zmianę objętości komory powietrznej oraz nowe uszczelki Low Friction.
- Rozmiar koła 27,5"
- Skok 140 - 160 mm (regulowany wewnętrznie)
- Sprężyna DH Air (Dorado), samoregulujące komory negatywna i pozytywna
- Tłumienie kompresji Multi CompresionControl (MC2)
- Tłumienie powrotu kardridż TPC
- Regulacje naprężenie wstępne szybka kompresja wolna kompresja tłumienie odbicia tłumienie dobicia
- Mocowanie hamulca Post Mount
- Średnica goleni wewnętrznych 34mm
- Materiał goleni wewnętrznych aluminium
- Materiał goleni zewnętrznych cieniowane aluminium 7050
- Średnica rury sterowej tapered
- Wysokość oś-korona (27,5") 535mm (140mm) 545mm (150mm) 555mm (160mm)
- Waga 1892g (non boost)