• -20%
Accent rower Peak Boost GX Eagle 2022 + eBon
Accent rower Peak Boost GX Eagle 2022 + eBon
Accent rower Peak Boost GX Eagle 2022 + eBon
rower Peak Boost GX Eagle 2022 + eBon
rower Peak Boost GX Eagle 2022 + eBon
rower Peak Boost GX Eagle 2022 + eBon

Zgarnij eBon za zakupy

ebon_kasa_wraca_-150zl_0.png

Accent rower Peak Boost GX Eagle 2022 + eBon

7 899,00 zł -20,26% 6 299,00 zł brutto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 7 899,00 zł
Time left

Rowerów z rodziny Peak nie trzeba nikomu przedstawiać. Aluminiowy sztywniak zyskał nową odsłonę dzięki zmienionemu malowaniu i zastosowaniu mocowania kół w standardzie Boost.

Z uwagi na trwający sezon i zwiększoną liczbę zamówień, wysyłka rowerów może się nieznacznie wydłużyć (o 1-2 dni), ale zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby zamówienie zostało zrealizowane w zadeklarowanym terminie.

Rozmiar
  • S
  • M
Kolor
  • czarno-czerwony

600-65-29_ACC
Dostępność wybranego wariantu Ilość Dostawa
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni brak 3-7 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność pojedyncze sztuki 10-14 dni
rezerwacja brak --

Wszystkie dostępne warianty Ilość Dostawa
czarno-czerwony S
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni pojedyncze sztuki 3-7 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
rezerwacja brak --
czarno-czerwony M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni brak 3-7 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność pojedyncze sztuki 10-14 dni
rezerwacja brak --

×
Dane wejściowe dla symulatora rat
cena jednostkowa
ilość jednostek

Oblicz ratę!

rower Peak Boost GX Eagle 2022 + eBon

Zapoznałem się z polityką prywatności i akceptuję jej treść  

Szczegóły produktu

Kolekcja
2022
Rozmiar kół
29"
Rodzaj roweru
męski / uni
Materiał
aluminium
Ilość biegów - przód
1
Ilość biegów - tył
12
Hamulec
tarczowy
600-65-29_ACC
 

Rowerów z rodziny Peak nie trzeba nikomu przedstawiać. Aluminiowy sztywniak zyskał nową odsłonę dzięki zmienionemu malowaniu i zastosowaniu mocowania kół w standardzie Boost. Do tego napęd SRAM GX Eagle 1x12, świetnie sprawdzający się w bardziej wymagającym terenie, widelec Rock Shox Reba i koła na nowych obręczach Accent EXE v2 – to zestaw gotowy, by wyjechać do lasu czy na start maratonu.

 

RAMA:
Accent Peak 29 Boost, aluminium
WIDELEC:
Rock Shox Reba RL QR15 Boost, 100mm z manetką blokady skoku
STERY:
Accent HI-AIR Taper, zintegrowane
KORBA:
Sram GX Eagle, 34T, 175mm
PRZERZUTKA TYLNA: Sram GX Eagle
MANETKI:
Sram GX Eagle, 1x12
KASETA:
Sram NX Eagle, 11-50T
ŁAŃCUCH: Sram NX Eagle
PIASTA PRZEDNIA:
Accent EXE Boost v2, 110x15mm, 32H
PIASTA TYLNA:
Accent EXE Boost v2, 148x12mm, 32H, Shimano 11
HAMULCE: Sram Level T
DŹWIGNIE HAMULCÓW: Sram Level T
OBRĘCZE:
Accent EXE v2, 32H
SZPRYCHY: Sapim Leader
OPONY:
Vittoria Barzo G2.0 29x2.25, zwijana, TNT
KIEROWNICA:
Accent EXE, 720mm
CHWYTY KIEROWNICY: Accent Orion
WSPORNIK KIEROWNICY:
Accent Seventeen
WSPORNIK SIODEŁKA:
Accent Fir, 30,9mm
SIODEŁKO: Accent EXE Pro

    

 Zadbaj o swój nowy rower i dobierz przy zakupie:

Serwis zerowy amortyzatora

Często się zdarza, że nowe amortyzatory wychodzące z fabryki i montowane w rowerach są zalane zbyt małą ilością oleju lub brakuje w nich smaru. Skutkuje to gorszą pracą zawieszenia i szybszym zużyciem się części.

Do każdego zakupionego roweru, w szczególności przeznaczonego do jazdy grawitacyjnej, sugerujemy zlecenie wykonania przeglądu zerowego amortyzatorów, aby zapewnić lepszą pracę i mniejsze zużycie się komponentów aż do pierwszego serwisu interwałowego zalecanego przez producenta.

  

Serwis zerowy amortyzatora w nowym, zakupionym u nas rowerze obejmuje:

  • rozebranie amortyzatora,
  • kontrolę poziomu oleju i ewentualne uzupełnienie braku,
  • wymianę smaru,
  • wymianę elementów jednorazowych (crush washer),
  • kontrolę sprawności.

   

ebon_kasa_wraca_-150zl_0.png

Peak Boost GX Eagle

Przed wysyłką każdy zakupiony rower zostaje w naszym serwisie sprawdzony i przygotowany do jazdy.

 

Do wysyłki rowery są demontowane w stopniu koniecznym do ich spakowania (przednie koło jest wyjęte z widelca, z korb wykręcone są pedały (o ile są w zestawie), kierownica zostaje przekręcona; czasami konieczne jest odkręcenie kierownicy od mostka). Odbiorca dokonuje ponownego montażu tych elementów na własny koszt i ryzyko.

  

Aby zachować gwarancję na rower marki Accent, Author lub Dartmoor należy:

  • Zarejestrować zakup na stronie dystrybutora.
  • Wykonać przegląd zerowy między 6 a 8 tygodniem od zakupu w serwisie rowerowym współpracującym z dystrybutorem Velo. Lista sklepów i serwisów, w których można wykonać przegląd, zamieszczona jest pod adresem: https://velo.pl/sklepy.

Rejestracji roweru dokonuje się na stronie http://ssl.velo.pl. Szczegółowe informacje o tym jak zarejestrować rower znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do roweru.

  

Zgodnie z punktem 9 warunków gwarancji przegląd zerowy polega na wykonaniu czynności serwisowych określonych w poniższym wykazie:

  1. Oględziny ogólne z kontrolą geometrii ramy i widelca.
  2. Kontrola i regulacja hamulców (stan klocków).
  3. Kontrola i regulacja przerzutek.
  4. Kontrola i regulacja luzów łożysk widelca.
  5. Kontrola i regulacja suportu, piast i pedałów.
  6. Kontrola połączeń skręcanych: korby, pedały, wspornik kierownicy, dźwignie hamulców, siodełko.
  7. Kontrola naciągu szprych.
  8. W przypadku rowerów wyposażonych w amortyzator i/lub sztycę regulowaną, kontrola stanu technicznego tych podzespołów. W celu otrzymania gwarancji na amortyzator i/lub sztycę regulowaną, należy zapoznać się z interwałem serwisowym na stronie producenta i stosować się do zaleceń serwisowych.
      

    INTERWAŁY SERWISOWE AMORTYZATORÓW

    Serwis podstawowy Serwis pełny
    FOX / MARZOCCHI co 30 godz. co 100 godz. / co rok
    Rock Shox co 50 godz. co 100 godz. / co rok
    X-Fusion co 25 godz. co 100 godz. / co rok
    SR Suntour co 50 godz. co 100 godz. / co rok
    RST co 6 mieś. co rok

W przypadku roweru elektryczego zalecana jest dodatkowo:

  1. Kontrola blokady akumulatora oraz stanu osłon akumulatora i silnika.
  2. Kontrola wizualna akumulatora, przewodów i złącz wtykowych pod kątem uszkodzeń i prawidłowego osadzenia.
  3. Kontrola błędów oraz diagnostyka komputerowa przy użyciu dedykowanego oprogramowania dla danego systemu. Jeśli to koniczne, aktualizacja oprogramowania układowego. 

 

Pełna treść warunków gwarancji dostępna jest poniżej.

Może Ci się przydać

Produkty w tej samej kategorii