GT rower e-Force AMP+
GT rower e-Force AMP+
rower e-Force AMP+
rower e-Force AMP+

GT rower e-Force AMP+

Obecnie brak na stanie
22 399,00 zł brutto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 22 399,00 zł

GT e-Force AMP+ z zawieszeniem LTS dostrojonym specjalnie pod e-bike'a i silnikiem Shimano EP8 jest pełen watów i wprost wyrywa się zabawy na szlakach!

Rower w wersji e-Force Current dostępny w naszej wypożyczalni!
Chcesz wypróbować? Napisz lub zadzwoń do nas i zarezerwuj termin.

Z uwagi na trwający sezon i zwiększoną liczbę zamówień, wysyłka rowerów może się nieznacznie wydłużyć (o 1-2 dni), ale zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby zamówienie zostało zrealizowane w zadeklarowanym terminie.

Rozmiar
  • S
  • M
  • L
  • XL
Kolor
  • czarny

00082909_3_1
Dostępność wybranego wariantu Ilość Dostawa
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni brak 3-7 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
rezerwacja brak --

Wszystkie dostępne warianty Ilość Dostawa
czarny S
w naszym magazynie brak 1-2 dni
czarny S
w naszym magazynie brak 1-2 dni
czarny S
w naszym magazynie brak 1-2 dni
czarny S
dostępne w hurtowni brak 3-7 dni
czarny S
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
czarny S
rezerwacja brak --
czarny M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
czarny M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
czarny M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
czarny M
dostępne w hurtowni brak 3-7 dni
czarny M
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
czarny M
rezerwacja brak --
czarny L
w naszym magazynie brak 1-2 dni
czarny L
w naszym magazynie brak 1-2 dni
czarny L
w naszym magazynie brak 1-2 dni
czarny L
dostępne w hurtowni brak 3-7 dni
czarny L
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
czarny L
rezerwacja brak --
czarny XL
w naszym magazynie brak 1-2 dni
czarny XL
w naszym magazynie brak 1-2 dni
czarny XL
w naszym magazynie brak 1-2 dni
czarny XL
dostępne w hurtowni brak 3-7 dni
czarny XL
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
czarny XL
rezerwacja brak --

×
Dane wejściowe dla symulatora rat
cena jednostkowa
ilość jednostek

Oblicz ratę!

rower e-Force AMP+

Zapoznałem się z polityką prywatności i akceptuję jej treść  


Szczegóły produktu

Kolekcja
2024
Rozmiar kół
29"
Rodzaj roweru
męski / uni
Materiał
aluminium
Ilość biegów - przód
1
Ilość biegów - tył
12
Hamulec
tarczowy
00082909_3_1
 

GT e-Force AMP+ z zawieszeniem LTS dostrojonym specjalnie pod e-bike'a i silnikiem Shimano EP8 jest pełen watów i wprost wyrywa się zabawy na szlakach!

   

Wyposażony w silnik Shimano EP8 i baterię o pojemności 630Wh,  29-calowe koła, 150 mm skoku, zawieszenie Rock Shox, jest idealnym rowerem na wielogodzinną eksplorację okolicznych szlaków!

Shimano STEPS zapewnia rowerzystom niezawodną moc i przyjazną dla użytkownika obsługę. Ich całkowicie zintegrowane systemy rowerów elektrycznych zapewniają większą elastyczność i podkreślają prawdziwą swobodę podczas przejażdżek.

Za świetne prowadzenie roweru w terenie odpowiada zawieszenie LTS - Linkage Tuned Suspension. Czterozawiasowy układ daje duże możliwości regulacji oraz zapewnia świetną przyczepność także przy gwałtownym hamowaniu.

 

  

Rower w wersji e-Force Current dostępny w naszej wypożyczalni!
Chcesz wypróbować? Napisz lub zadzwoń do nas i zarezerwuj termin.

  

Dopasowanie rozmiaru ramy:

  • S  -  160 - 175 cm
  • M  - 170 - 185 cm
  • L  -  177 - 193 cm
  • XL - 182 - 203 cm     

   

Rama eForce Alloy 29” Frame, 150mm Travel, Shimano STePS Specific, Internal Battery, LockR Pivots, Tapered Head Tube, Boost 12x148 Thru-Axle, 185x55mm Trunnion Shock Mount
Amortyzator tylny RockShox Deluxe Select R, 185x55mm Trunnion, Debonair
Widelec RockShox Yari RC, 150mm, 15x110mm Boost, E-MTB, 44mm offset
Silnik Shimano STEPS DU-EP800 250W
Jednostka napędowa Shimano EM8
Bateria Shimano STePS BT-E8036, 630Wh
Ładowarka Shimano EC-E6000-1
Korba FSA CK-752 EP8, 165mm, 34T
Pedały Not Included
Przerzutka tylna SRAM SX Eagle
Manetki SRAM SX Eagle, 12-speed
Kaseta SRAM PG1210, 11-50T
Łańcuch SRAM SX Eagle
Obręcze WTB STX i30 TCS, 32h, Tubeless Ready
Opony (F) Maxxis Minion DHF, 29 x 2.6", 3C MaxxTerra, EXO+ Casing, Tubeless Ready / (R) Maxxis Minion DHR II, 29 x 2.6", 3C MaxxTerra, EXO+ Casing, Tubeless Ready
Piasty (F) Formula, 15x110 / (R) Formula, 12x148
Szprychy Stainless Steel, 14g
Hamulce TRP Slate T4 Hydro Disc, 203mm Rotors
Kierownica GT All Terra Riser, 6061 Alloy, 15mm Rise, 8° Sweep, 4° Rise, 780mm Width
Mostek GT Alloy Stem, 31.8mm Clamp, 45mm Length
Gripy GT Statement Logo
Łożyska kierownicy FSA No. 42
Siodło WTB Silverado Sport
Sztyca TranzX Dropper, Internal Routing, 31.6mm

    

 Zadbaj o swój nowy rower i dobierz przy zakupie:

Serwis zerowy amortyzatora

Często się zdarza, że nowe amortyzatory wychodzące z fabryki i montowane w rowerach są zalane zbyt małą ilością oleju lub brakuje w nich smaru. Skutkuje to gorszą pracą zawieszenia i szybszym zużyciem się części.

Do każdego zakupionego roweru, w szczególności przeznaczonego do jazdy grawitacyjnej, sugerujemy zlecenie wykonania przeglądu zerowego amortyzatorów, aby zapewnić lepszą pracę i mniejsze zużycie się komponentów aż do pierwszego serwisu interwałowego zalecanego przez producenta.

  

Serwis zerowy amortyzatora w nowym, zakupionym u nas rowerze obejmuje:

  • rozebranie amortyzatora,
  • kontrolę poziomu oleju i ewentualne uzupełnienie braku,
  • wymianę smaru,
  • wymianę elementów jednorazowych (crush washer),
  • kontrolę sprawności.

   

Przed wysyłką każdy zakupiony rower zostaje w naszym serwisie sprawdzony i przygotowany do jazdy.

 

Do wysyłki rowery są demontowane w stopniu koniecznym do ich spakowania (przednie koło jest wyjęte z widelca, z korb wykręcone są pedały (o ile są w zestawie), kierownica zostaje przekręcona; czasami konieczne jest odkręcenie kierownicy od mostka). Odbiorca dokonuje ponownego montażu tych elementów na własny koszt i ryzyko.

  

Zgodnie z warunkami gwarancji rowerów GT, po przejechaniu ok 100 km, jednak nie później niż w ciągu miesiąca od nabycia roweru należy wykonać przegląd serwisowy.

W ramach przeglądu gwarancyjnego rower zostanie skontrolowany i w razie potrzeby wyregulowany. Przegląd ten może odkryć wady i umożliwi wysokiej jakości regulację komponentów po początkowym użytkowaniu. Usterki powstałe na skutek niezrealizowania przeglądu gwarancyjnego nie zostaną objęte gwarancją.

Przegląd gwarancyjny jest odpłatny i można go dokonać w dowolnym serwisie rowerowym.

 

Amortyzatory i sztyce regulowane zamontowane w rowerach podlegają warunkom gwarancji autoryzowanych importerów tych komponentów.

Aby zachować gwarancję na amortyzatory i sztyce regulowane należy przestrzegać interwałów serwisowych podanych przez poszczególnych producentów podzespołów.

  

INTERWAŁY SERWISOWE AMORTYZATORÓW

Serwis podstawowy Serwis pełny
FOX / MARZOCCHI co 30 godz. co 100 godz. / co rok
Rock Shox co 50 godz. co 100 godz. / co rok
X-Fusion co 25 godz. co 100 godz. / co rok
SR Suntour co 50 godz. co 100 godz. / co rok
RST co 6 mieś. co rok

Może Ci się przydać

Produkty w tej samej kategorii