• -15%
Dartmoor rama Thunderbird FR
Dartmoor rama Thunderbird FR
Dartmoor rama Thunderbird FR
rama Thunderbird FR
rama Thunderbird FR
rama Thunderbird FR

Dartmoor rama Thunderbird FR

4 199,00 zł -15% 3 569,00 zł brutto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 3 569,00 zł
Time left

FR oznacza freeride i właśnie do tego została stworzona najnowsza, aluminiowa rama Thunderbird FR! Rasowa maszyna przygotowana pod koła 27,5", aby zapewnić maksymalną zwrotność, zwinność i dobre prowadzenie roweru - a także lepszą dostępność, niż mniej popularne dwudziestki szóstki. Do wyboru: sprężyna lub damper powietrzny - nie bez powodu, pamiętaj, to Ty dyktujesz reguły tej gry!

Damper
  • bez dampera
  • X-Fusion H3C HLR
Rozmiar
  • M
  • L
Kolor
  • czarno-grafitowy matowy
  • dark chrome połysk

DART-A1841
Dostępność wybranego wariantu Ilość Dostawa
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni dostępne 2-5 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
rezerwacja brak --
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni

Wszystkie dostępne warianty Ilość Dostawa
bez dampera dark chrome połysk M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni dostępne 2-5 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
rezerwacja brak --
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni
bez dampera dark chrome połysk L
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni dostępne 2-5 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
rezerwacja brak --
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni
bez dampera czarno-grafitowy matowy M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni dostępne 2-5 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
rezerwacja brak --
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni
bez dampera czarno-grafitowy matowy L
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni dostępne 2-5 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
rezerwacja brak --
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni
X-Fusion H3C HLR dark chrome połysk M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
X-Fusion H3C HLR dark chrome połysk M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
X-Fusion H3C HLR dark chrome połysk M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
X-Fusion H3C HLR dark chrome połysk M
dostępne w hurtowni brak 2-5 dni
X-Fusion H3C HLR dark chrome połysk M
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
X-Fusion H3C HLR dark chrome połysk M
rezerwacja brak --
X-Fusion H3C HLR dark chrome połysk M
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni
X-Fusion H3C HLR dark chrome połysk L
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni pojedyncze sztuki 2-5 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
rezerwacja brak --
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni
X-Fusion H3C HLR czarno-grafitowy matowy M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
X-Fusion H3C HLR czarno-grafitowy matowy M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
X-Fusion H3C HLR czarno-grafitowy matowy M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
X-Fusion H3C HLR czarno-grafitowy matowy M
dostępne w hurtowni brak 2-5 dni
X-Fusion H3C HLR czarno-grafitowy matowy M
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
X-Fusion H3C HLR czarno-grafitowy matowy M
rezerwacja brak --
X-Fusion H3C HLR czarno-grafitowy matowy M
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni
X-Fusion H3C HLR czarno-grafitowy matowy L
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni pojedyncze sztuki 2-5 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
rezerwacja brak --
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni

rama Thunderbird FR

Zapoznałem się z polityką prywatności i akceptuję jej treść  

Szczegóły produktu

Rozmiar kół
27,5"
Materiał
aluminium
Geometria
męska / uni
Oś - tył
12x148 (Boost)
DART-A1841
 

FR oznacza freeride i właśnie do tego została stworzona najnowsza, aluminiowa rama Thunderbird FR! Rasowa maszyna przygotowana pod koła 27,5", aby zapewnić maksymalną zwrotność, zwinność i dobre prowadzenie roweru - a także lepszą dostępność, niż mniej popularne dwudziestki szóstki. Do wyboru: sprężyna lub damper powietrzny - nie bez powodu, pamiętaj, to Ty dyktujesz reguły tej gry!

Zaprojektowany z myślą o ściganiu się po ulubionych bikeparkach wraz z grupą przyjaciół, którzy czarne trasy łykają na rozgrzewkę. Piekielnie progresywny i sztywny, przygotowany na naprawdę mocne katowanie po najstromszych górskich zboczach i off-trails'ach. Tak samo dobrze sprawdzi się na "beer lapsach", o czym przekonasz się podczas niejednego ostrego podjazdu, gdy zawieszenie pozostaje na tyle responsywne, że nawet zimny browar nie zostanie porządnie wstrząśnięty po dotarciu na szczyt. Tak przynajmniej mówi nasz projektant R&D - Janek :) 180mm skoku z tyłu i do 200mm skoku z przodu wraz z geometrią pozwalającą zmieścić 29-calowe przednie koło oznacza, że możesz łatwo sparować go z widelcem z koroną dual tak, że nie oderwiesz oczu od swojego ukochanego mulleta. Dzięki świetnemu stosunkowi jakości do ceny możesz łatwo zaoszczędzić, tym samym zasilić budżet i podróżować więcej!

Aby zapewnić bezawaryjną i płynną pracę tej rasowej maszyny, wszystkie połączenia oparte są na uszczelnianych łożyskach typu max i grubych osiach. Zawieszenie o progresywnym przełożeniu świetnie sprawdzi się zarówno z damperem sprężynowym, jak i damperem powietrznym o dużej objętości puszki. Zastosowanie systemu zawieszenia z hamulcem montowanym na niezależnym elemencie, pozwoliło wyeliminować wpływ hamowania na działanie zawieszenia. Progresywna konstrukcja zawieszenia doskonale sprawdza się w obu typach amortyzatorów: sprężynowych i powietrznych. Konstrukcja zmniejsza również negatywny wpływ hamowania na pracę zawieszenia. Jeśli potrzebujesz więcej tech info – główka ramy jest gotowa na przywitanie nowej generację widelców 1,8" tapered z koronami 68-69 mm, a dropout jest kompatybilny z uniwersalnym hakiem przerzutki SRAM (UDH).

Rama Thunderbird FR będzie dostępna zarówno w wersji bez dampera, jak i z niezawodnym, powietrznym damperem X-Fusion H3C HLR coil rate 400​!

SPECYFIKACJA

  • Materiał: Aluminium 6061-T6
  • Kolory: Metallic Silver połysk, Czarny/Grafit matowy
  • Rozmiary: M, L
  • Opcje dampera: bez dampera; z damperem X-Fusion H3C HLR coil rate 400
  • Skok ramy: 180mm
  • Sugerowany skok widelca: 180-200mm
  • Rozmiar dampera: 225x75mm
  • Tulejki montażowe: Trunnion/22.2x8mm
  • Max rozmiar opony: 27.5x2.6"
  • Max rozmiar zębatki: 36T
  • Mocowanie piasty: 148x12mm
  • Średnica sztycy/obejmy: 30.9mm/34.9mm
  • Standard sterów: IS42/IS60
  • Hak przerzutki: SRAM UDH
  • Waga: 3.9kg (bez dampera)

Może Ci się przydać

Produkty w tej samej kategorii