GT rower LaBomba

GT rower LaBomba

Obecnie brak na stanie
3 749,00 zł brutto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 3 749,00 zł

GT LaBomba to dirtowy rower z lekką ramą o ultraresponsywnej geometrii i ze zintegrowanym napinaczem łańcucha.

Zbudowany z myślą o dirt parku, pump tracku lub skateparku - pozostaje tylko wybrać meijscówkę!

Rozmiar
  • M
  • L
Kolor
  • Gloss Sea Green

G23252U10/SGN_L
Dostępność wybranego wariantu Ilość Dostawa
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni brak 2-5 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
rezerwacja brak --
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni

Wszystkie dostępne warianty Ilość Dostawa
Gloss Sea Green M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
Gloss Sea Green M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
Gloss Sea Green M
w naszym magazynie brak 1-2 dni
Gloss Sea Green M
dostępne w hurtowni brak 2-5 dni
Gloss Sea Green M
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
Gloss Sea Green M
rezerwacja brak --
Gloss Sea Green M
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni
Gloss Sea Green L
w naszym magazynie brak 1-2 dni
Gloss Sea Green L
w naszym magazynie brak 1-2 dni
Gloss Sea Green L
w naszym magazynie brak 1-2 dni
Gloss Sea Green L
dostępne w hurtowni brak 2-5 dni
Gloss Sea Green L
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
Gloss Sea Green L
rezerwacja brak --
Gloss Sea Green L
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni

×
Dane wejściowe dla symulatora rat
cena jednostkowa
ilość jednostek

Oblicz ratę!

rower LaBomba

Zapoznałem się z polityką prywatności i akceptuję jej treść  


Szczegóły produktu

Kolekcja
2024
Rozmiar kół
26"
Rodzaj roweru
męski / uni
Materiał
aluminium
Ilość biegów - przód
1
Ilość biegów - tył
1
Hamulec
tarczowy
G23252U10/SGN_L
 

GT LaBomba to dirtowy rower z lekką ramą o ultraresponsywnej geometrii i ze zintegrowanym napinaczem łańcucha.

Zbudowany z myślą o dirt parku, pump tracku lub skateparku - pozostaje tylko wybrać meijscówkę!

Solidne wykonanie i dobra cena - idealny sprzęt, aby zacząć swoją przygotę ze skakaniem.

  

Dopasowanie rozmiaru ramy:

  • M  - 160 - 175 cm
  • L  -  170 - 185 cm

   

Rama 6061 Aluminum, Euro Threaded BB, Disc Brake Mount, Integrated 1-1/8"-1.5" Taper H/T, 3/8" Horizontal Adjustable Dropout w/ Integrated Chain Tensioners
Widelec RST Dirt-T, 26" AL Lowers, Cr-Mo Steer, 100mm Travel, Black Cr-Mo Stanchions
Korba GT Power Series 3pc Chromoly 170mm, 19mm x 8T Spindle, GT NBS 28T Alloy Chainwheel
BB Euro Sealed Bearing
Pedały GT Logo PC Platform
Kaseta 13T Cog
Łańcuch KMC HL1 Wide
Obręcze Alloy Double Wall, 32h
Szprychy Stainless Steel, 14g
Hamulce Mechanical Disc, 160mm Rotor (F/R)
Dźwignie hamulcowe Alloy, 2 Finger
Kierownica GT Alloy Riser Bar, 30mm Rise, 780mm Wide, 5° Up, 8° Back
Mostek GT All Terra 3D Forged Alloy 35mm, 31.8 Clamp
Gripy GT Super Soft Flanged
Łożyska kierownicy 1-1/8-1.5" Taper Sealed Integrated, (45)
Siodło GT Pivotal Slim Padded
Sztyca Alloy Pivotal 27.2 x 200mm

    

 Zadbaj o swój nowy rower i dobierz przy zakupie:

Serwis zerowy amortyzatora

Często się zdarza, że nowe amortyzatory wychodzące z fabryki i montowane w rowerach są zalane zbyt małą ilością oleju lub brakuje w nich smaru. Skutkuje to gorszą pracą zawieszenia i szybszym zużyciem się części.

Do każdego zakupionego roweru, w szczególności przeznaczonego do jazdy grawitacyjnej, sugerujemy zlecenie wykonania przeglądu zerowego amortyzatorów, aby zapewnić lepszą pracę i mniejsze zużycie się komponentów aż do pierwszego serwisu interwałowego zalecanego przez producenta.

  

Serwis zerowy amortyzatora w nowym, zakupionym u nas rowerze obejmuje:

  • rozebranie amortyzatora,
  • kontrolę poziomu oleju i ewentualne uzupełnienie braku,
  • wymianę smaru,
  • wymianę elementów jednorazowych (crush washer),
  • kontrolę sprawności.

   

Oklejenie ramy folią ochronną nowego, zakupionego u nas roweru.

   

Oklejenie roweru folią ochronną to skuteczny sposób na zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi i warunkami atmosferycznymi. Ta transparentna warstwa chroni lakier przed zarysowaniami, kamieniami, a nawet promieniowaniem UV, co pozwala utrzymać estetyczny wygląd roweru na dłużej. 

Oferujemy wysokiej jakości folie ochronne, dostosowane do różnych modeli rowerów, aby zapewnić kompleksową ochronę nowo zakupionego sprzętu - skontaktuj się z nami aby dobrać odpowiednią folię do Twojego roweru.

Cena za usługę, nie obejmuje kosztu folii.

Sizes (mm)MDLG
Seat tube length 334 334
Seat tube angle effective 75.6 ° 75.6 °
Top tube horizontal 570 590
Top tube actual 564 590
Head tube angle 68.5 ° 68.5 °
Standover 691 691
Head tube length 110 110
Wheelbase 1057 1087
Front center 673 702
Chainstay length 378 378
Bottom bracket drop 25 25
Bottom bracket height 334 334
Dropouts 10mm 10mm
Brake mounts test test
Fork rake 41 41
Trail 90 90
Stack 588 588
Reach 406 436
Travel front 100 100

Przed wysyłką każdy zakupiony rower zostaje w naszym serwisie sprawdzony i przygotowany do jazdy.

 

Do wysyłki rowery są demontowane w stopniu koniecznym do ich spakowania (przednie koło jest wyjęte z widelca, z korb wykręcone są pedały (o ile są w zestawie), kierownica zostaje przekręcona; czasami konieczne jest odkręcenie kierownicy od mostka). Odbiorca dokonuje ponownego montażu tych elementów na własny koszt i ryzyko.

  

Zgodnie z warunkami gwarancji rowerów GT, po przejechaniu ok 100 km, jednak nie później niż w ciągu miesiąca od nabycia roweru należy wykonać przegląd serwisowy.

W ramach przeglądu gwarancyjnego rower zostanie skontrolowany i w razie potrzeby wyregulowany. Przegląd ten może odkryć wady i umożliwi wysokiej jakości regulację komponentów po początkowym użytkowaniu. Usterki powstałe na skutek niezrealizowania przeglądu gwarancyjnego nie zostaną objęte gwarancją.

Przegląd gwarancyjny jest odpłatny i można go dokonać w dowolnym serwisie rowerowym.

 

Amortyzatory i sztyce regulowane zamontowane w rowerach podlegają warunkom gwarancji autoryzowanych importerów tych komponentów.

Aby zachować gwarancję na amortyzatory i sztyce regulowane należy przestrzegać interwałów serwisowych podanych przez poszczególnych producentów podzespołów.

  

INTERWAŁY SERWISOWE AMORTYZATORÓW

Serwis podstawowy Serwis pełny
FOX / MARZOCCHI co 30 godz. co 100 godz. / co rok
Rock Shox co 50 godz. co 100 godz. / co rok
X-Fusion co 25 godz. co 100 godz. / co rok
SR Suntour co 50 godz. co 100 godz. / co rok
RST co 6 mieś. co rok

Może Ci się przydać

Produkty w tej samej kategorii