- -14%
Hayes Dominion T4
Hydrauliczny hamulec tarczowy dedykowany do downhillu, enduro czy trailu.
Dostępność wybranego wariantu | Ilość | Dostawa |
---|---|---|
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
do sprowadzenia od dostawcy | brak | 2-5 dni |
przed zamówieniem potwierdź dostępność | pojedyncze sztuki | 10-14 dni |
rezerwacja | brak | -- |
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora | brak | 4-6 dni |
Wszystkie dostępne warianty | Ilość | Dostawa |
---|---|---|
przód | ||
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
do sprowadzenia od dostawcy | brak | 2-5 dni |
przed zamówieniem potwierdź dostępność | pojedyncze sztuki | 10-14 dni |
rezerwacja | brak | -- |
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora | brak | 4-6 dni |
tył | ||
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
do sprowadzenia od dostawcy | brak | 2-5 dni |
przed zamówieniem potwierdź dostępność | pojedyncze sztuki | 10-14 dni |
rezerwacja | brak | -- |
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora | brak | 4-6 dni |
Szczegóły produktu
Hydrauliczny hamulec tarczowy dedykowany do downhillu, enduro czy trailu. Klamka regulowanym skoku zapewnia niezwykle pewne i efektywne hamowanie. Czterotłoczkowy zacisk wykonany z kutego aluminium o twardej i wytrzymałej strukturze. Kuty na zimno pin (KingPin) trzymający klocki dla zwiększenia sztywności. Zacisk wyposażony w dwa otwory odpowietrzające dla efektywniejszego serwisowania i odpowietrzania układu. System Crosshair Alignment ułatwia precyzyjne ustawienie zacisku względem tarczy hamulcowej. Przewód hydrauliczny wzmocniony Kevlarem. Płyn hamulcowy DOT 5.1 gwarantuje doskonałą pracę w każdych warunkach i temperaturze. System QuickBite² w połączeniu z nową tarczą serii D zapewnia doskonałą modulację, odprowadzenie ciepła i ciche hamowanie.
Zestaw bez tarczy.
Budowa korpusu
symetryczna ze zbiornikiem kompensującym
Materiał korpusu
odlewane aluminum
Materiał dźwigni
kompozyt węglowy (carbon)>
Regulacja dźwigni
śruba
Klocki hamulcowe
półmetaliczne, metaliczne
Mocowanie klocków
KingPin, wymieniane od dołu
Budowa zacisku
dwuczęściowa, 4 tłoczki
Materiał zacisku
kute aluminium
Waga
257g (bez tarczy)
Uwagi
klamka oraz pokrywka zbiorniczka wykonane z kompozytu węglowego, tytanowe śruby dla obniżenia wagi