Capgo pancerz przerzutkowy BlueLine elastyczny
Capgo pancerz przerzutkowy BlueLine elastyczny
pancerz przerzutkowy BlueLine elastyczny
pancerz przerzutkowy BlueLine elastyczny

Capgo pancerz przerzutkowy BlueLine elastyczny

12,00 zł brutto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 12,00 zł

Pancerz przerzutkowy elastyczny (oplot zwijany) CAPGO 4mm BlueLine z wnętrznym smarowaniem PTFE

Kolor
  • czarny

4251340202418
Dostępność wybranego wariantu Ilość Dostawa
w naszym magazynie dostępne 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni brak 2-5 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
rezerwacja brak --
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni

Wszystkie dostępne warianty Ilość Dostawa
czarny
w naszym magazynie brak 1-2 dni
w naszym magazynie dostępne 1-2 dni
w naszym magazynie brak 1-2 dni
dostępne w hurtowni brak 2-5 dni
przed zamówieniem potwierdź dostępność brak 10-14 dni
rezerwacja brak --
wysyłka po zakończonej inwentaryzacji u dystrybutora brak 4-5 dni

×
Dane wejściowe dla symulatora rat
cena jednostkowa
ilość jednostek

Oblicz ratę!

pancerz przerzutkowy BlueLine elastyczny

Zapoznałem się z polityką prywatności i akceptuję jej treść  

Szczegóły produktu

4251340202418
 

Pancerz elastyczny do przerzutek CAPGO

  • Grubość 4mm
  • Pancerz elastyczny - posiada oplot zwijany jak w pancerzu hamulcowym dzięki temu jego elastyczność jest większa niż w oplocie liniowym.
  • Linia: BlueLine (BL)
  • Kolory: Black
  • Najlepsza wydajność zmiany biegów przy niskim tarciu
  • Wewnętrzna obudowa smarowana PTFE
  • Wysoka odporności na promieniowanie UV.
  • Cena za 1 m.

   

Nadaje się w tych miejscach gdzie potrzebne jest duże zgięcie np.:

  • Ostatni kawałek łączący tylną przerzutkę z ramą
  • Wewnętrzne prowadzenie w okolicy suportu do sztycy regulowanej
  • Prowadzenie po ostrym łuku na kierownicy szosowej

   

W przypadku braku zgięć oraz długich odcinków stosować typowy pancerz przerzutkowy z oplotem liniowym. Szczególnie unikać stosowania pancerza elastycznego w miejscach ruchomych tj. przy kierownicy (od ramy do manetki) oraz pod suportem w rowerach z pełnym zawieszeniem. W przypadku konieczności użycia - sprawdzić czy przy uginaniu zawieszenia lub kręcenia kierownicą tylna przerzutka nie zaczyna pracować.

  

Dzięki specjalnie opracowanemu procesowi i smarowi Capgo PTFE znaleźliśmy rozwiązanie zwiększające wydajności naszych pancerzy do przerzutek, aby osiągnąć nowy poziom jakości! Ich charakterem jest trwałość i stabilna praca przerzutek.

Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:

Produkty w tej samej kategorii