Accent rower Hero Carbon XTR 2024 + eBon
Nasz główny „bohater”, czyli topowy full do XC! W tej wersji nie stosujemy żadnych kompromisów. Model XTR wyróżniają karbonowe koła Accent EVO w standardzie Boost– łączące niską wagę i wyjątkową sztywność sprawiając, że to maszyna wprost stworzona do ścigania.
Dostępność wybranego wariantu | Ilość | Dostawa |
---|---|---|
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
dostępne w hurtowni | brak | 2-5 dni |
przed zamówieniem potwierdź dostępność | brak | 10-14 dni |
rezerwacja | brak | -- |
Wszystkie dostępne warianty | Ilość | Dostawa |
---|---|---|
platynowo-czarny M | ||
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
platynowo-czarny M | ||
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
platynowo-czarny M | ||
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
platynowo-czarny M | ||
dostępne w hurtowni | brak | 2-5 dni |
platynowo-czarny M | ||
przed zamówieniem potwierdź dostępność | brak | 10-14 dni |
platynowo-czarny M | ||
rezerwacja | brak | -- |
platynowo-czarny L | ||
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
platynowo-czarny L | ||
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
platynowo-czarny L | ||
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
platynowo-czarny L | ||
dostępne w hurtowni | brak | 2-5 dni |
platynowo-czarny L | ||
przed zamówieniem potwierdź dostępność | brak | 10-14 dni |
platynowo-czarny L | ||
rezerwacja | brak | -- |
platynowo-czarny XL | ||
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
platynowo-czarny XL | ||
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
platynowo-czarny XL | ||
w naszym magazynie | brak | 1-2 dni |
platynowo-czarny XL | ||
dostępne w hurtowni | brak | 2-5 dni |
platynowo-czarny XL | ||
przed zamówieniem potwierdź dostępność | brak | 10-14 dni |
platynowo-czarny XL | ||
rezerwacja | brak | -- |
Szczegóły produktu
Nasz główny „bohater”, czyli topowy full do XC! W tej wersji nie stosujemy żadnych kompromisów. Model XTR wyróżniają karbonowe koła Accent EVO w standardzie Boost– łączące niską wagę i wyjątkową sztywność sprawiając, że to maszyna wprost stworzona do ścigania. Rower zbudowany na w pełni zawieszonej ramie Accent Hero, testowanej w bojowych warunkach przez zawodników CST Accent MTB Team. Całość uzbroiliśmy w synonim ścigania i najwyższej jakości – 12-rzędową grupę Shimano XTR, oraz amortyzator Rock Shox SID Select +. Wystarczy jedno spojrzenie aby wiedzieć, do czego ta maszyna jest przeznaczona.
Kolor: platynowy
Rozmiary: M-XL
RAMA: | Accent Hero 29" carbon |
AMORTYZATOR TYLNY: |
Rock Shox SIDLuxe Select+, 160x40mm Trunninonz manetką blokady skoku OneLoc Sprint dual
|
WIDELEC: |
Rock Shox SID Select+, 100mm, QR15z manetką blokady skoku OneLoc Sprint dual
|
STERY: | Accent HI-EVO Taper, zintegrowane |
KORBA: | Shimano XTR M9100, 34T, 175mm |
PRZERZUTKA TYLNA: | Shimano XTR M9100 |
MANETKI: | Shimano XTR M9100, 1x12 |
KASETA: | Shimano XTR M9100, 10-51T |
ŁAŃCUCH: | Shimano XTR M9100 |
PIASTA PRZEDNIA: | Accent EVO Boost, 110x15mm, 28H |
PIASTA TYLNA: |
Accent EVO Boost, 148x12mm, 28H, Shimano Microspline
|
HAMULCE: | Shimano XTR M9100 |
OBRĘCZE: | Accent EVO Carbon, 28H |
SZPRYCHY: | Sapim D-Light Straight Pull |
OPONA PRZEDNIA: | Schwalbe Racing Ray 2,25" Evo |
OPONA TYLNA: | Schwalbe Racing Ralph 2,25" Evo |
PEDAŁY: | - |
KIEROWNICA: | Accent EVO Carbon, 720mm |
CHWYTY KIEROWNICY: | Accent EVO |
WSPORNIK KIEROWNICY: | Accent Twenty |
WSPORNIK SIODEŁKA: | Accent EVO Carbon, 31,6mm |
Zadbaj o swój nowy rower i dobierz przy zakupie:
Przed wysyłką każdy zakupiony rower zostaje w naszym serwisie sprawdzony i przygotowany do jazdy.
Do wysyłki rowery są demontowane w stopniu koniecznym do ich spakowania (przednie koło jest wyjęte z widelca, z korb wykręcone są pedały (o ile są w zestawie), kierownica zostaje przekręcona; czasami konieczne jest odkręcenie kierownicy od mostka). Odbiorca dokonuje ponownego montażu tych elementów na własny koszt i ryzyko.
Aby zachować gwarancję na rower marki Accent, Author lub Dartmoor należy:
- Zarejestrować zakup na stronie dystrybutora.
- Wykonać przegląd zerowy między 6 a 8 tygodniem od zakupu w serwisie rowerowym współpracującym z dystrybutorem Velo. Lista sklepów i serwisów, w których można wykonać przegląd, zamieszczona jest pod adresem: https://velo.pl/sklepy.
Rejestracji roweru dokonuje się na stronie http://ssl.velo.pl. Szczegółowe informacje o tym jak zarejestrować rower znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do roweru.
Zgodnie z punktem 9 warunków gwarancji przegląd zerowy polega na wykonaniu czynności serwisowych określonych w poniższym wykazie:
- Oględziny ogólne z kontrolą geometrii ramy i widelca.
- Kontrola i regulacja hamulców (stan klocków).
- Kontrola i regulacja przerzutek.
- Kontrola i regulacja luzów łożysk widelca.
- Kontrola i regulacja suportu, piast i pedałów.
- Kontrola połączeń skręcanych: korby, pedały, wspornik kierownicy, dźwignie hamulców, siodełko.
- Kontrola naciągu szprych.
- W przypadku rowerów wyposażonych w amortyzator i/lub sztycę regulowaną, kontrola stanu technicznego tych podzespołów. W celu otrzymania gwarancji na amortyzator i/lub sztycę regulowaną, należy zapoznać się z interwałem serwisowym na stronie producenta i stosować się do zaleceń serwisowych.
INTERWAŁY SERWISOWE AMORTYZATORÓW
Serwis podstawowy Serwis pełny FOX / MARZOCCHI co 30 godz. co 100 godz. / co rok Rock Shox co 50 godz. co 100 godz. / co rok X-Fusion co 25 godz. co 100 godz. / co rok SR Suntour co 50 godz. co 100 godz. / co rok RST co 6 mieś. co rok
W przypadku roweru elektryczego zalecana jest dodatkowo:
- Kontrola blokady akumulatora oraz stanu osłon akumulatora i silnika.
- Kontrola wizualna akumulatora, przewodów i złącz wtykowych pod kątem uszkodzeń i prawidłowego osadzenia.
- Kontrola błędów oraz diagnostyka komputerowa przy użyciu dedykowanego oprogramowania dla danego systemu. Jeśli to koniczne, aktualizacja oprogramowania układowego.
Pełna treść warunków gwarancji dostępna jest poniżej.
Może Ci się przydać